Come On Guys~Click it!

menu campus life cerpen novel penulisan doodles

music for my life and my soul~

Flash Back.. MDS n FIRST TIME at Fac Law..

semalam budak senior degree da balik sini~ bermula laa kehidupan mereka di sini~
GUD LUCK my lovely senior~! (walaupun aku tak kenal sorang pown~)
minggu lepas diaorang ader MDS (Minggu Destini Siswa) gak..
haha.. kite owang da lepas..

(insert MR. CHOY gaya)
ooo... korang ader MDS? kite orang da lepas da.. susah kan?
LOL..
MDS sangat laa memenat kat.. jeez~
untung laa sesangat aku da lepas~ THANK GOD!

nih nak share gambar sepanjang MDS n FIRST WEEK at Faculty of Law UiTM Shah Alam ~



Before bertolak ke Shah Alam.. Soooo nervous~~

Last day of MDS.. Thank god!
me lovely roomate!~ guys.. meet sya n ina!

haa.. my list of classmate name~ oh, lookie, thats my name~
yup, my pain in neck timetable.. jeez~
my first breakfast at FAC of LAW.. macaroni! yummy!
part of what im studying now~
waiting for the bus at bus stop DATARAN MAWAR..
yup.. me new lappie.. guys, meet LAPPIE CHAN.. my new best fren!
sammy's paper plane~ (mine)
me classmate candid picture!

candid again~

woohoo.. FORMAL

EVERLASTING MEMORY!

yeah~ im studing at CEMPAKA 1,2,3 at FACULTY OF LAW at UiTM Shah Alam~~
see ya~! cool~~~

TOLONG CLICK NUFFNANG SAYA NAK COSPLAY!
HITS THE LIKE, COMMENT THIS POST AND CLICK MY NUFFNANG! I WANNA COSPLAYING!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...