Come On Guys~Click it!

menu campus life cerpen novel penulisan doodles

music for my life and my soul~

Teman Hidup

hi guys,

hmm, pelik tajuk post hari ni~ but WHY?
guess laa~ sigh~ *saya hanya mampu mengeluh..* sorry post kali nih
takde gambar WARNA WARNI

well, petang tadi aku terbaca post sahabat aku time kat maktab dulu..
dia bakal bertunang kalau tak silap hari nih.
tahniah bebanyaklah kat dia.. semoga hubungan berkekalan..

tujuan aku menulis hari ni untuk meluahkan rasa hati aku..
aku tengok ramai dah kekawan aku yang bakal bertunang, bertunang and paling
kurang dah ada BF..

aku? well.. aku still single..
before nih *bukan nak bangga eh* ader jer yang nak
jadi kan aku nih 'couple' diaorang..
tapi aku tolak.. sebab, bukan aku anti lelaki..
aku sengaja cakap aku anti lelaki sebab lelaki
dah banyak sakitkan, lukakan, calarkan hati aku..
mulut diaorang tak layak untuk berfungsi.. *yang dah sakit kan hati aku*

aku pown manusia biasa gak, ader perasaan..
biler fikirkan balik apa yang diaorang dah
buat kat aku time aku form 0ne sampai form five
sangatlaa tak boleh di maafkan..

seriously, aku tak pernah nak maafkan diaorang..
minta maaf pun sebab nak exam jer..
tiada keikhlasan *seriously aku still menangih tulis part nih*

sorry laa, aku tak macam pompan lain yang boleh nak bercakap
dengan laki tanpa perasaan gugup.. tu boleh aku dah trauma dengan
laki..

aku ingat lagi time aku kat 4 F*****, diaorang banyak da sakit kan hati aku..
sampai effect pointer aku.. aku nak belajar jugak..

yang paling sakit hati biler kawan aku, tanya 'BF' dier kenapa
'BF' dier suka menyakitkan hati aku.? 'BF' jawab apa? sebab
saja, orang buat dier pown buat laa..

seriously aku cakap.. laki cam tu TAK BOLEH dijadikan imam..

tak pe korang, sebab korang aku jadi dingin, nampak tak muka aku
time nak amek result SPM? tak kan?

SEBAB AKU TAK NAK JUMPA KORANG SUME!

orang yang saya cari bukan lah untuk jadi BF saya, saya cari
orang yang boleh bagi saya kasih sayang, ilmu, dan pimpin saya..
saya cari imam untuk saya.. itu sebabnya saya tolak request2 tu sume..

saya bukan nak sombong, tapi kehidupan dah banyak mengajar saya
erti tabah. walaupun orang lain kata saya sombong etc.. saya tak kisah..
sebab saya tahu apa yang saya lalui dalam hidup.. dan itu perit..

perit itu ubat untuk hati saya.

saya minta maaf kalau post nih ada menguris hati sapa2..
kalau terasa amek laa.. saya tak kata sapa2~

doa kan saya mendapat kebahagian dunia akhirat~

OH YA, TOLONG CLICK NUFFNANG SAYA NAK COSPLAY!~
HITS THE LIKE, COMMENT THIS POST AND CLICK MY NUFFNANG! I WANNA COSPLAYING!

2 comments:

Ada-chin YaoiLoverz said... To Reply Click Here~

Oh dear.. I hope you're strong to move on for your life. *hugs*

Sammy Winchester said... To Reply Click Here~

oh, thank you~! *hugs back*

btw, thanks for visiting my blog ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...